sunglasses yang hilang

4 bulan lepas My lovely monalisa hilang selepas balik dari buka booth.
tercari-cari hampir beberapa hari sebab saya ni ada
 masalah rabun silau yang agak kronik.

Tapi fikir mungkin bukan rezeki aku so cari ganti...
maka misi  mencari penganti yang sesuai dimulakan dengan mama saya...


try punya try mak berjumpalah dengan si coklat BONIA, 
rembat bawa balik dengan gumbira tapi rupanya mata saya tidak sesuai mengunakan kaca berwarna coklat, mata saya akan sakit dan kepala berdenyut-denyut maka, si coklat BONIA bertukar tuan kepada mama saya... dah memang rezeki mama...



rasa frust jugak sebab memang sangat memerlukan sunglasses yang sesuai untuk mata ni, teringat2 pada si monalisa yang hilang tu, 

masa pegi Langkawi baru-baru ni teringatlah zon bebas cukai Langkawi, maka rembat lah satu kaca mata yang sangat gojes dan harga yang berbaloi...


tutp-tup 1day masa tengah cari duit tukar untuk orang hantar barang COD, geledah punya geledah jumpa pulak monalisa yang menghilangkan diri 4 bulan lamanya,
jika masih tertulis rezeki ku maka berjumpalah balik kesayangan, tapi.... rupnya bila dah pakai yang baru monalisa tak sedap la plak hehehe


kiri yang lama (monalisa)
kanan baru (google)

mana yang sesuai uolls kiri atau kanan.
rupanya muka kita akan nampak lebih kecik bila mengunakan sunglasses yang besar, so boleh sorokkan muka yang bam bam!


(BONIA)

(sunglasses pinjam tak hingat dri kakak sebelum jumpa yang baru )



mungkin Allah nak bagi saya cuba yang baru sebab before ni rasa si monalisa tulah paling sedap, berguna dan berbaloi, tapi lepas cuba beberapa spek, ohw tak salah cuba yang baru sebab kadang2 yang baru lebih sempurna untuk kita..

hehe apa ke membebel ni...heheh

oklah selamat memilih sunglasses yang sesuai, kalau ke zon bebas cukai jangan lupa beli ya, hehe..


***beauty coach 
www.sitinaimah.com

0 comments:

Post a Comment

 

Your Beauty Coach © 2012 | Designed by OSUHM STUDIO